В обʼєктиві успіху, Інтервʼю, Особистості

Засновниця бренду INRO Ольга Саєнко: «Мене надихає абсолютно все»

Вона не просто створює парфуми – вона вкладає свої почуття в кожен аромат. Ольга Саєнко ‒ українська парфумерка, чиї аромати відомі далеко за межами України. В ексклюзивному інтервʼю засновниця брендів INRO та Aromaline розповідає, як вона робить свої унікальні парфуми та забезпечує їх вишуканість. А ще ви дізнаєтесь,  як її бренди допомагають Україні. Отже, разом із GLORY відкривайте для себе особливий світ Ольги Саєнко.

 – Олю, ви успішна бізнес-вумен. Як народилася ідея створити бренд INRO?

 На той час в мене була тільки компанія Aromaline. Ми спільно з відомими французькими та італійськими парфумерами створювали аромати для українських виробників косметики, парфумерії, побутової хімії. Ідея  бренду INRO народилася під час карантину, коли ми всі сиділи вдома і майже не виходили на вулицю.

Одного разу я приїхала в офіс, відкрила шафу зі зразками ароматів і почала їх дегустувати. В мене є окрема поличка з нішевими, дуже незвичними і дорогими ароматами.  Тоді  їх ще не обирали українські виробники, тому що, по-перше, вони дорогі, а по-друге, не такі, які можуть сподобатися всім. А мені дуже подобаються, і ми створюємо їх з парфумерами постійно.

Продегустувавши  кілька ароматів, подумала: «Дуже шкода, що ці аромати стоять на полиці, і ми їх не використовуємо. А як було би добре дати їм життя в якомусь незвичному нішевому бренді!». Ось таким було народження INRO.

 – Як відбувається процес створення ароматів, свічок та косметичних засобів? Що віддзеркалює основні риси вашого бренду?

Спочатку виникає ідея, а далі шукаємо шляхи реалізації. Намагаємося зробити все максимально так, як задумано. Основне правило нашої  команди: виготовити і запакувати продукцію так, щоб і самим було приємно отримати цю естетичну, красиву посилку. Тоді й покупці задоволені.

– Що надихає на створення нових парфумів та косметичних продуктів?

Мене неймовірно мотивує та надихає абсолютно все, і я щаслива. Це і коло мого спілкування, і підприємці, які розповідають про свій успішний бізнес, і захоплюючі  краєвиди, і відвідування цікавих виставок, семінарів або навіть звичайна прогулянка. Не буває такого, що немає мотивації чи натхнення. Навпаки, в мене дуже багато ідей і дуже багато всього хочеться зробити, але не вистачає часу. Натхнення є всюди ‒ треба просто озирнутися.

– Які важливі аспекти ви враховуєте при виборі інгредієнтів для своїх продуктів?

Основне для нас ‒ це безпека та якість. В мене алергія на цвітіння,  і я добре розумію людей, які страждають на різні види алергії. Тому особисто для мене дуже важливо, щоб наша продукція була безпечною. Це на першому місці. І коли ми обираємо компоненти, то в першу чергу дивимося не на ціну, а на безпечність. Всі сертифікати дуже уважно тестуємо.

 – Ви активно допомагаєте волонтерам, берете участь у колабораціях, створюєте нові колекції, а кошти з реалізації відправляєте на благодійність. Розкажіть, будь ласка, про це. 

Так, в нас дійсно є проєкти-колаборації, кошти від яких ми відправляємо на допомогу. Для мене ці проєкти зараз найважливіші. Тут завжди багато хвилювань, адже хочеться, щоб якомога більше саме цієї продукції було реалізовано. Один із таких проєктів ‒ спільний з президентською платформою United24. Це свічки, присвячені окупованим містам. Весь прибуток ми перераховуємо на відновлення міст, які постраждали під час війни. Для нас ця колаборація дуже-дуже важлива, тому що в в команді  зібралися люди, чиї рідні міста або знаходяться в окупації, або дуже сильно зруйновані. Проєкт надзвичайно мотивує нас тим, що і ми робимо свій внесок у відновлення країни.

– Які плани на майбутнє з розвитку вашого бренду?

 Планів насправді дуже багато.  Але все це буде реалізоване згодом. Зараз найголовніше ‒ щоб війна закінчилася перемогою. Потім вже будемо більш активно створювати нове і створювати ще краще. Мені дуже-дуже хотілося би, щоб наші українські бренди стали відомими не тільки в Україні, а й за кордоном. Я дійсно вважаю, що українські продукти ‒ дуже якісні, дуже класні. Але в людей трошки ще є недовіра до українських брендів. Мовляв, краще куплю щось іноземне, ніж наше. Мрію, щоб в подальшому до українських брендів відносилися з повагою і рекомендували їх іноземним друзям.

Фото: Із особистого архіву Ольги Саєнко

Вам також має сподобатись...