Українська співачка Геля Зозуля готує яскравий кліп на новий трек “Маргарита” за участі відомих блогерів.
“Якщо вам хоча б трохи сумно, треба терміново хоча б подивитися на цю нашу блогерську вечірку. Гарантую, що стане веселіше! Оманливі уявлення про кохання деколи приводять до комічних історій. Про це і розповімо слухачам”, – підкреслює Геля Зозуля.
Головні ролі в кліпі окрім самої Гелі Зозулі зіграли блогерка, переможниця шоу “Від Пацанки до панянки” та “Пацанки.Нове життя” Галина Полудневич та блогер і учасник нового сезону шоу “МайстерШеф” Дмитро Чікало .
“Ще до нашого особистого знайомства з Гелею Зозулею, почула її треки в мережі та одразу захопилась її голосом та красою. Написала Гелі в інстаграм, відверто поділилась враженнями, почали спілкуватись і почали нашу дружбу. Тому радію, що є частиною саме її відеороботи. Ви маєте це побачити, тому що це творіння Гелі Зозулі – дівчини, яка підкорює усіх без винятку”,- поділилась Галина Полудневич.
Події розвиваються у барі, де після кількох налитих келихів маргарити відбувається неочікуваний поворот історії.
“Колись вечірки були частиною життя будь-якої молодої української людини. І мені захотілось оспівати ті емоції легкості, невимушеності та простоти, коли немає ніяких тривог та навʼязливих думок, і ти просто насолоджуєшся життям. Тому я вигадала історію про Маргариту, життя якої рухає кохання, але після «Маргарити» її світ починає рухатись вдвічі швидше”.
До речі, артистка наразі готується до першого сольного концерту в Києві (29 березня) та Чернівцях (14 квітня).
Молода співачка піснями підкорила соціальні мережі та зайняла перші місця у рейтингах переглядів. Її пісні «Наробила лиха», «Гроза», «Колір музики», «Рута», «Весела пісня» – небанальні, іронічні та сексуальні треки про жіночу енергію та силу полюбились мільйонам слухачів.
Відомість прийшла до Гелі Зозулі з релізом треку «КоляГаля». Тоді ж зірку назвали справжньою інтернет-сенсацією. Адже іронічна пісня про подружні стосунки стала справжнім хітом в ТікТок, набрала шалену кількість користувацьких відео, а кліп, знятий в мальовничих декораціях українського села, зібрав мільйони переглядів.