LifeStyle, Дозвілля, Краса та здоровʼя, Новини, Новини

ОЛЕСЯ УМАНСЬКА про новий еко-тренд та запуск бренду GOODLEKS під час війни

Нещодавно в Україні з’явився новий тренд, який допомагає скоротити відходи та забезпечити екологічне зберігання продуктів, тим самим вказуючи на важливість цінності природи та здоров‘я людини – еко-торбинки.  Ми зустрілися з власницею еко-бренду GOODLEKS Олесею Уманською щоб дізнатись про унікальну технологію зберігання.

Засновниця бренду GOODLEKS Олеся Уманська

– ЯК З’ЯВИЛАСЯ ІДЕЯ СТВОРЕННЯ ЕКО-ХЛІБНИЦІ?
– Насправді, все дуже просто – не мала де поставити звичайну хлібницю. Всі ми кладемо хліб туди в поліетилені – результат запрілий пліснявий хліб. І я задумалась про те, як можна виправити цю ситуацію. Так народилась ідея, яку я потім втілила у життя, і яка прийшлась до душі тисячам жінок по всій Україні, а відненавна знайшла своїх поціновувачів і за кордоном. Це показує, що, навіть не зважаючи на війну, українці – сильна нація.

 

– У ЧОМУ ПОЛЯГАЄ УНІКАЛЬНІСТЬ БРЕНДУ GOODLEKS?
– Наша сила – у технології виробництва. Хлібниці та багетниці мають тришарову структуру:
Внутрішній шар – нефарбована натуральна бавовна, що контактує з продуктом, середній – мембрана з перфорацією, зовнішній – натуральний льон.
Завдяки цьому ви куштуєте свіжий хліб, багет чи круасани всією родиною вдвічі довше – разом з GOODLEKS.

– ЯК ВІДНОСИТЕСЬ ДО КОНКУРЕНЦІЇ?
– Досить спокійно. Виріб є унікальним, тому було прийнято рішення запатентувати його, щоб захистити споживачів від неякісних підробок.
З нашою якістю пошиття важко конкурувати, також торбинки нашого бренду мають особливий дизайн. Ми продумали усі деталі, щоб, взявши до рук наші вироби, ви були приємно здивовані.

– У ЧОМУ ПОЛЯГАЄ ІДЕОЛОГІЯ БРЕНДУ?
– Ідеологія бренду направлена на скорочення відходів та забезпечення екологічного зберігання продуктів, тим самим ми вказуємо на важливість цінності природи та здоров‘я людини.
Як мати дбає про свою дитину, так і ми турбуємось про нашу планету та екологію саме нашої країни. Українці – свідома нація. Ми працюємо на благо, донатимо, беремо участь у благодійних зборах – разом до перемоги у екологічній країні.

– ОКРІМ ХЛІБНИЦЬ ТА БАГЕТНИЦЬ, ЯКІ ЩЕ СУПУТНІ ТОВАРИ Є У БРЕНДІ?
– В нашому бренді також представлені торбинки для зберігання зелені, картоплі, овочів, фруктів, сиру, ковбаси, які є невід‘ємними предметами у господинь, що піклуються про здоров‘я своє та родини.
Якщо говорити про торбинку для картоплі, вона має більш цупкий внутрішній шар. Унікальними є торбинки для сиру та м’ясних продуктів: їх внутрішній шар – це вощина з маслом жожоба та сосновою смолою.

– ЩО ПЛАНУЄТЕ ВИРОБЛЯТИ У МАЙБУТНЬОМУ?
– Хочеться створити дитячу лінію. Відкрию таємницю – ми вже в процесі. Coming soon…

Вам також має сподобатись...