Колекція «Екліпс» присвячена наближенню весни, пробудженню природи і прагненню до перемоги. Адже Екліпс – це легендарний непереможний скакун, який народився в день повного сонячного затемнення і затьмарив на скачках усіх своїх конкурентів. Натхненні естетикою кінного спорту, дизайнери розробили вітровки зі спеціалізованих тканин з удосконаленими захисними властивостями проти вітру і дощу, з лаконічними формами та декількома варіантами довжини. Всі вироби нової колекції протестовані і ретельно опрацьовані. Партнером зйомки традиційно став Saucony. Взуття бренду підкреслило нові спортивні образи колекції.
Головною текстурою в колекції стала стьобана тканина, яка зараз на піку популярності. Мінімалістичні силуети, вільні форми – зручні та легкі – чудово впишуться у будь-який гардероб. Основний кольоровий акцент – білий та світло лимонний, що асоціюються зі свіжістю весняного сезону, також палітру колекції складають впевнені базові кольори – сірий і хакі. Важлива деталь в вітрівках «Екліпс» – світловідбиваючий кант на рукавах: це не тільки цікавий елемент, але і турбота про безпеку клієнтів.
Колекція «Екліпс» середньої цінової категорії. Можливість комбінувати речі – відмінна риса колекції, що створює капсульність. Незважаючи на те, що кожен її елемент – самостійна одиниця, всі речі гармонійно поєднуються між собою: це відображено в кампейні нової весняної колекції MARCHI.

Лала Цукерман — головна редакторка жіночого журналу GLORY, Засновниця PR&Event агенції GLORY (2014). PR-експертка з понад 10-річним досвідом у медіа та івент-індустрії, організаторка масштабних благодійних заходів і директорка Благодійного фонду «Народжені перемагати».
Її ім’я стоїть за десятками успішних проєктів — від гучних презентацій і форумів до благодійних бранчів. Вона вміє об’єднувати зірок, експертів, журналістів, лідерів думок та соціально активних українців навколо важливих тем — культурних, соціальних, жіночих, військових.