Анатолій Анатоліч, Наталя Татарінцева, ADAM, Маша Данілова та інші: Як пройшов ювілейний 15-й мотиваційний бранч Ukrainian Women Unity (ФОТО)
На початку вересня Ілона Гвоздьова провела свій 15-й благодійний бранч. Ініціатива Ukraine Women Unity (UWU) існує вже рік, за цей час спільноті вдалося зібрати чималенькі кошти на потреби ЗСУ, онкохворих, дітей з інвалідністю, літніх людей, що постраждали від ракетних обстрілів, тощо. На першому осінньому заході вдалося закрити збір на 51 700 гривень, приурочений початку навчального року – на мрію Дарії з Вінниччини, яка прагне стати журналісткою. Дівчина з багатодітної родини, яку виховує мати-одиначка, що втратила працездатність через хворобу, тому у сімʼї немає змоги оплатити їй омріяне навчання. Зібраної суми також вистачило, аби допомогти ще одному студенту, майбутньому журналісту – Захару Зіненко.
Вперше за весь час захід відбувся за межами міста, у затишному родинному ресторані з особливим акцентом на молодших гостей «FRANCO» ,що розташований у смт. Козин. Заклад вразив гостей неймовірно затишною атмосферою, яка була створена завдяки квітковому оздобленню літньої тераси та вишуканому декору, а також смачною унікальною кухнею й дбайливим обслуговуванням. Ресторан зробив сюрприз засновницям спільноти та команді організаторів у вигляді великого пятнадцяти кілограмового торту, випеченого у власній кондитерській.
Ілона Гвоздьова, яка до речі була вбрана у костюм з традиційними орнаментами від українського бренду 25 Union @25_union_store, провела цей захід разом із телеведучим, актором і волонтером Іваном Городецьким .
Як завжди на івенті UWU гості мали змогу послухати компетентних експертів та подискутувати на актуальні теми, а також насолодитись концертом.
Український неосоул гурт Adam виконав свій хіт «Повільно» й новий не менш популярний сингл «Щаслива», яким підспівували усі присутні. Маша Данілова запалила публіку своїми піснями, серед яких хіт «Лампочки», та своєю потужною енергією, яка змусила публіку піднятися зі своїх місць і танцювати разом із артисткою. Як лейтмотив заходу пролунали пісні співачки Діани Глостер , у яких вона закликає любити себе та своє тіло, що дуже перекликається із темою івенту – «Я для себе 10 з 10».
На початку бранчу Анна Сергєєва, засновниця БФ «Цвічена нація», екс-радниця та заступниця міністра соціальної політики, розповіла про благодійну ініціативу фонду й закликала підтримати збір, відкритий на заході.
Дуже цікавою та змістовною вийшла дискусія із автором та продюсером медійного каналу «Зе Інтервʼюер» Анатолієм Анатолічем . Поговорили про медіа, політику соц. мереж та чому так важливо показувати та говорити на світовий загал в інтернеті про події, що наразі відбуваються в Україні.
Відома українська акторка Яна Смоленцева поділилась цікавими історіями про свою професію та проєкти під час війни, у яких вона була задіяна. Яна також поділилась особистими подробицями: як робота і зйомки впливають на її дітей та стосунки із чоловіком, який завжди підтримує вибір акторки, навіть якщо він іноді складний та неочікуваний.
У традиційній рубриці головна редакторка Viva та продюсерка соціальних проєктів Іванна Слабошпицька взяла інтервʼю у тренерки, МС з гімнастики та інфлюернсерки жіночності Наталії Татаренцевої Наталія розповіла про свій шлях, проблему соціалізації дітей-професійних спортсменів, а пізніше вразила публіку сюрпризом – танцем приуроченим до нового шоу, яке вони разом із Євгеном Котом представлять найближчим часом.
Вʼячеслав Лисенко , інвестор, акціонер «Meest China» завітав на захід із подарунком – колекційним чайним набором та наголосив у своєму виступі на важливості жіночої підтримки та енергії для успіху чоловіка.
Партнерами вересневого бранчу UWU стали компанії із сфери косметології. Альона Єрхова, керівниця відділу продажів компанії BMED розповіла про унікальний принцип роботи апарату Hydrafacial, а Наталія Старченко, директорка центру естетичної та антивікової медицини підняла актуальну тему – «Чи має жінка право на красу під час війни?» та познайомила дівчат із роботою центру.
Не менш важливою була тема Ірини Золотаревич , засновниці Міжнародної групи масштабуючого кокчингу. Експертка провела паралелі із бігом і на власному досвіді пояснила, який вплив має мотивація для досягнення мети, як, наприклад, пробігти напівмарафон.
Усі гості мали змогу долучитися до традиційного розіграшу призів, а також отримали подарунки від партнерів: Центру BMED, офіційного дистрибʼютора апаратів Hydrofacial в Україні та Центру естетичної та антивікової медицини CPG, а також квіти від флористичної студії SunMarino та Welcome drink від WINETIME .