У Києві відбувся показ нової колекції бренду SEREBROVA SS 22. Тіниста алея середньої тераси стала імпровізованим подіумом для дефіле моделей та виставковою залою для картин дітей, що лікуються в НДСЛ «Охматдит». Всі охочі – кияни та гості міста – спостерігали за фешн-шоу SEREBROVA SS22.
Головна стилістична лінія бренду – неоеклектика Prêt-à-Porter de Luxe. Натхненням для створення колекції стала богемна розкіш 70-х, творчий безлад. Час багатошаровості, коли дівчата вчилися комбінувати окремі елементи гардеробу, виходячи з кольоротипу зовнішності, а також фактури та кольору речі.
Бренд SEREBROVA щиро підтримує ідею етичного ставлення до моди. У колекціях бренду використовують екоматеріали: льон, бавовна з тисненням 3D ефектом, мікровільвет. Всі елементи колекції раціонально поєднуються між собою та надають можливість створювати безліч різних комбінацій та варіантів. Також були використані матеріали новітніх технологій, з поєднаними фрактурами, з ефектом під натуральний камінь.Слідуючи своїй традиції пошуку нового асортименту, в колекції була представлена спідниця-дощовик. Прототипом цієї унікальної речі стала українська плахта, натхненням – зміна клімату в Україні, матеріал – особлива знахідка бренду – матеріал вторинної переробки пластикових пляшок. Вона захистить від дощу і прохолодного вітру.
«Бренд SEREBROVA – це відповідальний бренд, тому, радуючи друзів і гостей своєю творчістю, ми прагнемо також привернути увагу до суспільних питань життя нашої країни. Всі наші заходи націлені на підтримку різних соціальних та благодійних проєктів. Цього разу, це співпраця з НДСЛ “Охматдит», – розповідає дизайнер бренду Альона Сереброва.
Фото: Пресслужба SEREBROVA