У світовій столиці моди пройшов показ української дизайнерки JULIYA KROS.
«Одяг не формує особистість, вона лише показуєступінь і глибину її усвідомленості і, вступаючи в синергію з Персонажем, підсилює його харизму і відчуття внутрішньої свободи»
Український бренд жіночого одягу Juliya Kros бувзаснований Юлією Перекрьостовою в 2015 році. Після дебютного показу колекції SS2016 бренд є постійним учасником Ukrainian Fashion Week. У сезоні FW21-22 і SS2022 бренд був представлений в Парижі в рамках Паризької Тижня Моди.
В рамках презентації нової колекції SS2022 в Парижі з 30.09 по 06.10 в CUBE SHOWROOM бренд представить проект «Her identification», якийпредставляє собою перформанс-показ метою якогоє не просто представити концептуальну стилістикубренду, засновану на варіативності і трансформаціях, а й показати моду без огранки стереотипами про те, що тільки загальноприйнятіпараметри моделі можуть передати естетикуобразу. Саме тому для проведення показу булизапрошені моделі 40+, де головним визначальнимфактором був не вік і параметри, а характер, активна життєва позиція і самодостатність. Саметака жінка є джерелом натхнення для дизайнера, наділяючи речі своєї харизматичною енергетикою. Головна ідея показу-перформансу – це показатиодяг не на на моделі, а на кінцевому споживачі для якого і створюються образи колекцій.
Показ відбувся за підтримки Культурного центру Посольства України у Франції.