Благодійна ініціатива, що розтопить ваше серце.
Торік український масмаркет бренд CHER’17 розпочав співпрацю з фондом «Діти Героїв», ініціювавши проєкт «Час дарувати любов», що мав величезний успіх. Цьогоріч, напередодні Дня святого Миколая, CHER’17 продовжили цю чудову традицію й запустили марафон добра, щоб якомога більше маленьких українців могли здійснити свої мрії.
Команда бренду організували зустріч з арт-терапевтом, на якій підопічні фонду розфарбували горлиць ручної роботи. Цю пташку обрали невипадково: саме горлиця символізує щастя, мир та надію — все те, що зараз так важливо для кожного з нас.
Дитяче мистецтво перетворили на прикраси, які доступні в лімітованій кількості. А також у магазинах та на сайті CHER’17 можна придбати горлиць ручної роботи та, за бажанням, кастомізувати їх на власний смак. 100% від продажів буде спрямовано до фонду «Діти Героїв», що дбає про дітей, які внаслідок війни втратили одного чи двох батьків.
«Це наша друга ініціатива з фондом «Діти Героїв». Ми дуже хочемо, щоб у цей складний час, незважаючи на обставини, якомога більше дітей змогли здійснити свої мрії та отримати необхідну психологічну й матеріальну допомогу. Від бренду CHER’17, на запит трьох сімей, якими опікується фонд, ми придбали та передали візочки й оплатити необхідні ліки. А разом із нашими клієнтами та прихильниками бренду ми віримо, що зможемо здійснити ще більше дитячих бажань!» — коментує співзасновниця CHER’17 Тетяна Парфільєва.
«Здійснюй мрії, неси щастя, носи щастя» — закликають у CHER’17. Тож не зволікайте і долучайтесь до ініціативи, яка неодмінно подарує радість тим, хто цього найбільше потребує.