Автоматизація бізнесу в Instagram – поради експерта Микити Пустового

Підприємці, котрі вже довгий час працюють в Instagram, чудово знають як це, не мати вихідних, обробляти замовлення в неробочий час (за статистикою найбільша їх кількість надходить з 21 до 23 години) та постійно змінювати акаунти – з загального на власний, чи підтримувати той, що зроблений на випадок блокування. Все це веде до стресів, постійних суперечок з менеджерами та хаосу у Direct.

Микита Пустовий — засновник та співвласник групи компаній PR+, бізнесмен-експериментатор, співавтор унікальної методології зі створення та просування бізнесу в Instagram, блогер – розповідає, як правильно автоматизувати бізнес в Instagram.

«Не існує методів автоматизації товарки. Можна генерити CRM систему, структурувати та зробити бізнес підконтрольним. Та процеси там не відбуваються автоматично, тому що комунікувати з людьми однаково потрібно. Унікальне рішення підтримує всі можливості, котрі Instagram передає по офіційному API», – пояснює експерт.

Після самостійних та дуже швидких налаштувань (без програміста), можна перевести спілкування з користувачами прямо в кабінет CRM, включаючи: усі повідомлення в Direct, відповіді на коментарі у постах, відповіді та згадки у сторіс, реакції на повідомлення.

За своєю суттю, в плані вимог до наповнення, бізнес-аккаунт в Instagram не відрізняється від звичайного сайту. Тому йому потрібно приділяти постійну увагу – це щоденна робота над плануванням, підготовкою контенту, відповідями на питання, веденням сторіз і прямих ефірів. Інстаграм постійно вдосконалюється, пропонуючи нові інструменти, видаляючи або блокуючи старі та неефективні, тому не бійтеся пробувати – тут немає універсальних рецептів, а тільки загальні рекомендації.

В продажах через інстаграм найголовніше – це швидкість відповідей та скрипт листування. Також важливо завчасно готувати мовленнєві модулі та етапи продажів. Прописана сама презентація продукту і робота з запереченнями. З часом, коли в день приходить понад 30 заявок, щоб не губитися в листуванні та миттєво реагувати – без CRM системи вже не обійтися. Адже саме за допомогою CRM системи листування не губитимуться та буде можливість вчасно реагувати на запити.

«Щоб відстежувати конверсію в динаміці, треба обчислити цей показник на поточний момент — так буде простіше робити висновки про те, які чинники максимально впливають на її зміни. Ця формула вже давно відома як AIDA (attention, interest, desire, action). Також раджу додати до неї ще один, останній, але не менш важливий етап — повторний продаж, або actionagain», – радить Пустовий.

Та головне, на що варто зважати в першу чергу – це швидкість відповідей, збереження скринів листування, робота з запереченнями і якщо об’єм понад 30 діалогів – використання CRM системи. Найголовніша рекомендація – розпочати рахувати конверсію. На українському ринку є дві відомі CRM системи, які всі використовують – Sitnics і KeySRM. Перевагу все

Микита рекомендує використовувати шаблони повідомлень для економії часу, але створити власні креативні шаблони.