АКЦЕНТ НА ВЛАСНОМУ «Я» У НОВІЙ АЙДЕНТИЦІ ТА КОМУНІКАЦІЇ КЛІНІКИ GRACE

Клініка Grace — перший приватний медичний заклад в Україні, де почали пропонувати клієнтам комплексний підхід до здоровʼя та краси. Тут орієнтуються на потреби й запити кожного клієнта та допомагають досягти балансу між внутрішнім відчуттям себе й зовнішнім виглядом. Не змінюють людину, а вдосконалюють її. Розставити правильні акценти у стратегії, дизайні та комунікації клініки допомогла бренд-маркетингова агенція Grape.

«У 2007 році Grace почала роботу як клініка пластичної хірургії, а з часом розширила спектр послуг. У 2021 році Grace вже мала репутацію преміальної, чи навіть люксової клініки пластичної хірургії за рівнем лікарів, сервісу, аудиторії, цінової політики, з власним маєтком, історією й експертизою. Проте ця історична закритість та “елітарність” почали заважати розвитку бренду і бізнесу клініки. 

Виклик, який постав перед командою Grape, — оновити стратегію бренду клініки, розширити та омолодити аудиторію клієнтів», — Юрій Гладкий, СЕО Grape.

Відвідувачів клініки об’єднує те, що вони завжди ставлять себе та своє здоров’я на перше місце: обирають профілактику, а не лікування, обирають сон та здорове харчування, обирають топових фахівців та сучасні методики, а значить — обирають Grace. Все починається з любові до себе, це найбільший внутрішній мотиватор у бажанні та рішенні щось змінити чи вдосконалити.  

Так з’явилось стратегічне повідомлення — «Grace — клініка для тих, хто обирає себе», — яке отримало пряме продовження в дизайні та комунікації.

Наголос над літерою «а́» у логотипі — це любов до себе та до власної винятковості. Адже коли ми себе любимо, ми завжди робимо акцент на собі.