Команда бренду відчула, що бізнес суттєво виріс та став системним, напрацював власну ідентичність і філософію, тож настав час втілити це у зовнішніх змінах.
«Український фешн-ринок стрімко розвивається, нам дуже важливо бути попереду в якості, трендах і естетиці, яку ми несемо у світ. В якийсь момент ми зрозуміли, що переросли свій попередній логотип з милою мордочкою, з’явилося значно більше сенсів і захотілося показати нас справжніх — самодостатніх, впевнених, легких, водночас серйозних і системних»
— ділиться засновниця Анна Селюкова
Як бренд одягу, Cabanchi пропагує комфорт, стриману естетику та вдумливий підхід до гардероба під слоганом «Тебе достатньо». Слово достатньо об’єднує одразу кілька сенсів:
- Самодостатність кожної людини: ти не потребуєш жодних прикрас чи блискіток — тебе вже достатньо, щоб осяяти цей світ своєю красою. Одяг просто доповнює, допомагає бути у ще більшому комфорті з собою.
- Самодостатність твого стилю та гардеробу: інколи достатньо одних джинсів, жакета, кількох суконь і футболок — зате яких! Хоч бренд працює у мас-маркет ціновому сегменті, але підбирає тканини високої якості, пропонує кольори, що досконало поєднуються між собою, а також місяцями пропрацьовує посадки для своїх речей, щоб вони гарно сідали на будь-яку фігуру.
«Найважче схопити той момент, коли тобі достатньо: не надто багато,
не надто мало — ідеально. Коли не витрачаєш зайвих зусиль, коли не надаєш чомусь надто важливу роль, ніщо тебе не обтяжує. Саме тоді відчуваєш найбільшу силу та свободу, тоді почуваєшся собою — і це помічають усі навколо. Саме такий настрій ми хочемо дарувати клієнтам»
— ділиться засновниця Марина
Оновлена місія бренду — зібрати тебе за 3 хвилини. На побачення, в кіно чи в садочок за малюком — завжди можна накинути Cabanchi й почуватися собою на всі 100%. Це одяг, що не вимагає часу та старань: все поєднується, все сідає та легко стилізується під будь-який настрій і задачу. Cabanchi допомагає людям великого міста зосередитися на собі та своїх великих справах, а за одяг подумала команда бренду.
Нова візуальна айдентика — про дуальність, що притаманна бренду: легкість і впевненість, системність і грайливість
Назва збереглась, але скоротилася з Cabanchicom до Cabanchi. Як логотип також використовується емблема — перша літера C, що поєднує дві форми: стійкий і впевнений квадрат та витончене елегантне коло.
Одними з головних візуальних елементів айдентики є рукописні лінії, що нагадують вигини тіла й лекала, які використовуються у виробництві одягу. Вони є метафорою легкості, невимушеності та творчого підходу до роботи з колекціями Cabanchi. Також ці лінії відображають складні крої, продумані посадки та велику увагу до найменших деталей. Здається, ніби художник наніс їх простим помахом руки, хоча за цим стоять роки досвіду та кропіткої праці, кожен штрих має своє ідеальне місце.
Палітра кольорів ніяк не обмежує, а навпаки — дарує ще ширший простір для подальшого розвитку. Cabanchi можуть дозволити собі бути різними: з одного боку, спокійними, світлими та легкими з комфортним теплим відливом, а з іншого — яскравими й кольоровими у своїх емоційних проявах. Це про справжність.
Також до свого 10-річчя бренд створив нову колекцію одягу з новим логотипом та оновив дизайн одного з флагманських магазинів у River Mall — він теж став ще стильнішим і комфортнішим.
Крім цього, бренд анонсував глобальний розпродаж своїх попередніх колекцій у зв’язку з ребрендингом – перший Garage Sale зі знижками до 90%.
Переглянути колекцію можна на сайті.
Адреси брендових магазинів:
- Київ, ТЦ River Mall, +38(099)272-15-42
Дніпровська набережна 12, Пн-Нд 10:00-22:00 - Київ, +38 (063) 943-46-56
Хрещатик, 29а, Пн-Нд 10:00-21:00 - Київ, ТЦ Lavina Mall,+38(063)806-57-97
Берковецька 6Д, Пн-Нд 10:00-22:00 - Київ, ТЦ Respublika Park, +38(066)529-50-33
Кільцева дорога 1, Пн-Нд 10:00-22:00
Київ, OUTLET, +38 (050) 536-75-40
вул. Казимира Малевича 86-И, Пн-Пт 10:00-18:00