У столичному Blockbuster Mall бренд LʼOccitane організував яскравий захід, присвячений турботі про здоров’я шкіри голови та презентації нових бʼюті–продуктів, що допомагають її зберегти та відновити. Головним акцентом події стали три нові сироватки від французького бренду, створені для делікатного догляду за шкірою голови. Вони забезпечують зволоження, мають омолоджувальний та заспокійливий ефект, а також допомагають боротися з випадінням волосся.
Новий бутик LʼOccitane у Blockbuster Mall, який відкрився лише кілька місяців тому, вже встиг стати місцем зустрічі для шанувальників бренду. У стильній та комфортній атмосфері першого поверху найбільшого ТРЦ Києва бренд неодноразово збирав гостей і клієнтів.
Партнером події від LʼOccitane та Blockbuster Mall став бренд українських вин Leleka Wines. Музичну атмосферу створювала діджейка Ліана Маліновська.
Довідка: Blockbuster Mall — найбільший ТРЦ України — команда Mandarin Plaza Group відкрила 2019 року. А перезапустили оновлений ТРЦ 1 грудня 2023-го. Його загальна площа — 450 000 м². Під одним дахом об’єднані понад 400 магазинів (тут з’явився і перший магазин IKEA в Україні), різноманітні послуги, кінотеатр, фудмаркет та зона розваг. У Blockbuster Mall працює «Сільпо», критий сімейний парк GALAXY у ТРЦ — найбільший в Європі (понад 60 000 м²). В оновленому ТРЦ облаштували і найбільший в Україні скейт–парк та ролердром Turbo X Spot (1814 м²). Вирізняється Blockbuster Mall і найвищим рівнем безпеки: тут діє найбільше укриття країни, сертифіковане ДСНС і здатне прихистити декілька тисяч людей одночасно.
Фото: Пресслужба Blockbuster Mall