Бізнес-бранч «Вектори Розвитку: Стратегії, Рішення, Можливості», організований бізнес-виданням «ПЕРШИЙ БІЗНЕСОВИЙ BIZ»

31 березня відбулася знакова подія для тих, хто будує майбутнє українського бізнесу.Цей бранч став продовженням серії подій, що створюють платформу для обміну досвідом, нетворкінгу та зміцнення бізнес-середовища України.

Що було на заході:

• Виступи провідних експертів у сферах інвестицій, фінансів, маркетингу
• Панельна дискусія «Майбутнє та стратегічні кроки»
Нетворкінг із підприємцями, інвесторами та лідерами думок
• Відкриті інтерв’ю та обговорення актуальних викликів
• Розіграші від партнерів: hiitworks, Yves Rocher Ukraine, LH Group, FEMIDA.UA, ICVD – Міжнародний клуб вінтажних напоїв

Панельна дискусія: модератор — Юрій Атанов, порушила важливі питання:

Як зробити Україну привабливою для міжнародних інвесторів?
Які перспективи у нових форм бізнес-співпраці (венчур, R&D)?
Як інтегрувати український бізнес у глобальні ланцюги постачання?

Учасники дискусії:
• Галина Янченко – народна депутатка України
• Тарас Кириченко – голова Наглядової ради «Нова Пошта», співзасновник TOLOKA.VC
• Анна Магєра – виконавча директорка ангельського синдикату ICLUB

Ключові тези:
Галина Янченко: попри війну, інвестиційна активність зростає. Найбільш перспективні сектори — оборонна промисловість, енергетика, будівництво.
Тарас Кириченко: українські проєкти мають відповідати міжнародним стандартам.
Анна Магєра: якісні інвестпропозиції та підтримка стартапів — ключ до розвитку інновацій.

Спікери події та теми виступів:

Тетяна Андріанова, СЕО Octava Capital, керуючий партнер Nota Group

Тема: «Як пережити кризу: оптимізація, гнучкість, ризик-менеджмент»

У центрі виступу Тетяни Андріанової — практичні стратегії адаптації бізнесу до кризових умов, засновані на досвіді структурі групи Octava.

Алгоритми Offroad – стратегії виживання та розвитку

Впровадження Hurma System (HRM):

швидкий процес онбордингу нових співробітників
автоматизація рутинних задач (облік відсутностей, нарахування зарплат, лікарняних)
впровадження системи KPI для підвищення мотивації
аналітика для оцінки продуктивності, зменшення плинності кадрів

Аутсорсинг бізнес-процесів:

оптимізація витрат
фокус на стратегічних завданнях
підвищення швидкості виконання
зменшення операційних ризиків
вирішення кадрового дефіциту

Гнучкість і адаптивність у реальному часі:

Agile-підхід у прийнятті рішень
створення кількох сценаріїв дій (план А, В, С)
розвиток крос-функціональних команд
покращення внутрішньої комунікації
системне інвестування в навчання персоналу

Ключова думка спікерки:
«Передбачити всі проблеми неможливо, але підготуватись до них — обов’язково.»

Ярослав Сойніков – співзасновник мережі фітнес-студій hiitworks, фітнес-експерт з понад 25-річним досвідом
Тема: “Фізичне здоров’я як стратегічний актив: як рух впливає на продуктивність та стресостійкість

У виступі Ярослав Сойніков наголосив:
Фізичне здоров’я — це основа всіх успіхів, без нього жодна бізнес-мета не може бути досягнута.

Ключові тези виступу:

Фізичне здоров’я — необхідна умова розвитку: без нього всі інші задачі втрачають пріоритет.
Рухова активність — це фундамент способу життя, який прямо впливає на тривалість життя та якість повсякденного функціонування.
Тренування — це не хаотичне навантаження, а структурований процес, що стимулює адаптацію організму та підвищує ресурсність.

Принципи ефективного тренування:

Тривалість: оптимально — 30–45 хвилин, не більше години
Частота: 3–6 тренувань на тиждень
Відновлення: обов’язкове, щоб не виснажувати організм, а жити на 100%

hiitworks — більше, ніж фітнес:

Система hiitworks — це підхід, який легко інтегрується у ритм сучасного життя.
Це не лише про форму тіла — це про стійкість, фокус і внутрішній ресурс, які є критично важливими для лідерів бізнесу.

Тетяна Авраменко – СЕО та керівна партнерка ресторанів Веранда на Дніпрі, Veranda on the Sea, Fenix, Fenix BeachClub
Тема: “Бізнес-мама: як поєднувати особисте життя та керування бізнес-проєктами

Баланс — можливо. Натхнення — необхідно.
Тема гармонії між особистим життям і бізнесом викликала живий відгук у всіх присутніх. Тетяна поділилась власною історією — як залишатись лідеркою, мамою і жінкою в натхненному ресурсі, не втрачаючи головного.

Основні тези виступу:

Улюбленій справі потрібно віддавати максимум.
Працювати завжди — з розумом. Якщо ти любиш свою справу, вона живе з тобою щодня.
Головне — вірити в себе, розвивати навички та не боятися брати на себе відповідальність.
Головний виклик для жінки-керівниці — ефективний тайм-менеджмент.
Ключ до балансу — чітке розставлення пріоритетів.

Підхід Тетяни до організації часу:

Субота та неділя — сімейні дні. Неділя — винятково для родини.
До 11:00 — час для дитини та себе: спорт, читання, спільний сніданок.
Після обіду — повна концентрація на бізнесі.
Щодня — 2–3 години для речей, які приносять задоволення, надихають та сприяють саморозвитку — як особисто, так і в розвитку команди.

Цитати та тези, які надихають:

«Працюйте із задоволенням — і ви будете встигати все».
«Головне завдання СЕО — формувати сильну команду».
«Кожен співробітник має розуміти свою роль, обов’язки і точку опори».
«Жінки мають унікальний управлінський потенціал: багатозадачність, емпатія, гнучкість».
«Головне — вірити в себе, розвивати навички й не боятись відповідальності».

Тетянин виступ — це приклад щирості, сили, стратегічного мислення й любові до життя.
Це мотивація для жінок, які щодня шукають відповіді на запитання: чи можливо встигати все?
Відповідь проста: так — якщо по-справжньому любиш те, що робиш.

Світлана Тімохова – власниця та СЕО LH Group
Тема:Fashion-індустрія майбутнього: сталість, якість, функціональність”

Fashion майбутнього — про відчуття, функціональність і повагу до себе

Виступ Світлани Тімохової на бізнес-бранчі став глибоким зануренням у трансформацію модної індустрії. Вона поділилася глобальними трендами, що формують сучасне бачення стилю — на основі даних аналітичної агенції WGSN (Лондон, 2024).

Основні тези виступу:

Ми живемо в умовах турбулентності, сенсорного та інформаційного перевантаження.
Мода відповідає на ці виклики через комфорт, мінімалізм, універсальність та тактильну якість.
Зберігається ностальгія за естетикою Dolce Vita — красою, розкішшю, задоволенням

Прогноз на 3–5 років у fashion-індустрії:

Зростання попиту на універсальні та багатофункціональні речі.
У пріоритеті — комфорт, технологічність, довговічність та екологічність..
Мінімалістичний дизайн — поза часом, із глибоким змістом.
Поєднання білизни, одягу для сну та повсякденного вбрання.

Якість превалює над кількістю

Гібридний підхід – Поєднання білизни, одягу для сну та повсякденного вбрання.
Активна зацікавленість чоловіків у моді, догляді та стилі.

Ключовий акцент — відчуття і якість

Одяг ми спершу відчуваємо шкірою, а лише потім — бачимо в дзеркалі. Саме тому важливо:

Використовувати натуральні тканини, які «дихають» і не викликають алергії.
Віддавати перевагу преміальним волокнам: SeaIslandCotton, єгипетська бавовна, шовк, ліоцел, кашемір, вовна мериноса.
Забезпечувати точність крою, стабільність форми та кольору , анатомічну посадку.
Одяг має огортати м’яко, не тиснути і не створювати дискомфорт, особливо у білизні, дитячому та нічному одязі.
Важливою є технологічна обробка тканин: стійкість до зношення, колір, клімат-контроль, антипілінг.

Цінності справжньої якості:

Довіра — відчуття, що вам дали найкраще.
Гідність і повага — через уважність бренду до деталей.
Ресурс і розвиток — коли одяг підтримує не лише тіло, а й внутрішній стан.
Задоволення і затишок — завдяки сенсорному досвіду.
Впевненість — коли образ і комфорт поєднані у кожному русі.

«Мода майбутнього — це не просто зовнішній вигляд. Це — стан тіла, якість життя, внутрішній баланс і повага до себе.»

LH Group обирає шлях турботи, довіри та витонченого смаку в кожній деталі. І саме тому їхній підхід стає зразком відповідального та розумного fashion — індустрії, що ставить у центр не лише тренди, а й людину.

Ярина Драгола – старший менеджер з персоналу / SeniorPeople Business Partner компанії AB InBev Efes Ukraine
Тема: “Жінки у пивоварінні: права і можливості у бізнесі”

Ключові результати компанії:

≈ 50% жінок у загальній структурі персоналу
≈ 40% жінок на керівних посадах
100% підтримка батьківства (гнучкий графік, адаптивність після декрету)
рівень залученості працівників — 94%
високий показник психологічної безпеки — 8,12 (з 10)

Ярина підкреслила, що рівноправна корпоративна культура — це не просто модний тренд, а необхідність для побудови ефективного, стійкого і гуманного бізнесу. Рівні можливості — це інвестиція у талант, ефективність і майбутнє компанії. Досвід AB InBev Efes Ukraine доводить: коли компанія дбає про справедливість — вона отримує віддану, продуктивну і мотивовану команду

Олена Крекніна – заступник директора з маркетингу AXOR INDUSTRY
Тема: “Інновації у віконному виробництві: як змінюються стандарти комфорту та безпеки”

Інновації. Безпека. Соціальна відповідальність.
У своєму виступі Олена Крекніна акцентувала увагу на важливості стратегічного розвитку та розширення  виробництва й відповідального бізнесу навіть у часи воєнних викликів. AXOR INDUSTRY — приклад української компанії, яка не просто витримує кризу, а трансформує її в можливості.

Основні тези виступу:

1. Український продукт як приклад стійкості
AXOR INDUSTRY працює в регіоні, наближеному до лінії фронту, але це не стало перешкодою для інновацій, інвестицій та масштабного розвитку.
Компанія впевнено тримає позиції на міжнародному ринку, зберігаючи якість і довіру.

2. Соціальні проєкти та допомога захисникам України

Передано 1 000 200 грн на потреби мобільного госпіталю
Постійна підтримка військових
Участь у соціальних ініціативах

3. Підтримка ветеранів та молоді
AXOR активно розвиває програми професійного розвитку:

Участь у створенні навчальних класів у вишах і коледжах
Освітні програми з монтажу вікон та дверей
Презентації та екскурсії для студентів та представників бізнесу

4. Інноваційні рішення і стратегічний розвиток
Незважаючи на виклики війни, компанія не тільки зберегла виробничу базу, а й запустила нові інноваційні рішення для відбудови України і дитячої безпеки у всьому світі,зміцнюючи репутацію українського продукту на глобальній арені.

«Український бізнес – це не лише про прибутки. Це про відповідальність, підтримку та внесок у майбутнє країни. Ми не просто працюємо – ми боремося за те, щоб наша продукція і наша держава були сильними та гідними на світовій арені», — підкреслила Олена Крекніна.

Інновації від AXOR INDUSTRY:

Розсувна система для великих ПВХ-конструкцій – без потреби підіймати стулку
Нова лінійка фурнітури AXOR — для збільшених розмірів світлових отворів
Приховані петлі для міжкімнатних дверей — сучасне рішення для інтер’єрів

Соціальна ініціатива:

Щомісяця 2% з продажів нової продукції компанія перераховує на підтримку ветеранського кластеру.

Артем Гончаренко – керівник Інституту реінтеграції, реабілітації та професійного розвитку ветеранів «Архітектура Стійкості» при КНУБА

Тема:  «Роль та можливості інституту ветеранів для самих ветеранів та бізнесу»

Підтримка ветеранів — це виклик і відповідальність

Питання реінтеграції та працевлаштування ветеранів після служби — один із головних викликів для українського суспільства у повоєнний період. У своєму виступі Артем Гончаренко наголосив: бізнес не лише може, а й повинен брати участь у створенні умов для адаптації ветеранів, надаючи їм можливості для розвитку, стабільності та гідного майбутнього.

Основні аспекти виступу:

1. Актуальність проблеми

Ветерани часто стикаються з труднощами адаптації до цивільного життя.
Важливу роль у поверненні до нормального життя відіграє сім’я, громада та стабільна робота.
Кар’єрний розвиток після служби — це шлях до повноцінної інтеграції в суспільство.

2. Основні бар’єри на шляху до працевлаштування

Психологічні труднощі: ПТСР, тривожність, депресивні стани
Невідповідність навичок цивільним потребам ринку
Стереотипи з боку роботодавців
Повільна реадаптація — процес, який вимагає часу та підтримки

3. Ментальне здоров’я ветеранів

Потрібна система виявлення і супроводу
Психологічна підтримка має бути частиною корпоративної культури
Команди мають бути готові працювати разом із тими, хто має досвід служби

4. Що можуть зробити держава і бізнес

Інвестиції в перекваліфікацію
Податкові пільги та компенсації для компаній, які наймають ветеранів
Розвиток соціального підприємництва з залученням ветеранів

5. Приклади роботи інституту «Архітектура Стійкості»

Навчальні курси в партнерстві з бізнесом
Інтеграція освітніх програм з професійної підготовки
Зустрічі з роботодавцями для подолання стереотипів

6. Поради для ветеранів

Аналізуйте свої навички і шукайте, як їх адаптувати до цивільного ринку
Готуйтеся до співбесід, поновлюйте резюме, вивчайте нові напрями
Не бійтеся звертатися по допомогу — сьогодні є чимало ініціатив, які готові підтримати

«Працевлаштування ветеранів — це не лише соціальна відповідальність. Це — інвестиція в силу, витривалість і лідерські якості, які ці люди вже довели на практиці», — підсумував Артем Гончаренко.

«Архітектура Стійкості» — це про системність, людяність і віру в потенціал кожного, хто пройшов через війну і хоче знову будувати життя.

Ведуча заходу — Марія Скиба, журналістка телеканалу «Ми – Україна»

Інформаційні партнери заходу

33 канал, Перший Бізнесовий, Media company FM-TV, телеканал «Прямий», Ділова столиця, Коментарі, Бізнес-видання Mind, TrueUA, Діловий PRO, Cabinet Boss, Постфактум, FEMIDA.UA, Studio of my Dreams, GLORY Magazine, STAR BROTHERS, BUT.IN.UA

Титульний партнер: LH Group
Офіційний імпортер провідних європейських fashion-брендів: Falke, Hanro, Roeckl, Steiff, Sanetta, Elsy.Мережа включає 12 магазинів у центрі Києва та найкращих ТРЦ, зокрема монобрендові бутики та мультибрендовімагазини Little Housе

Офіційний партнер: Yves Rocher Ukraine

Експерт Рослинної Косметики та парфумерії – бренд натурального догляду, створений у 1959 році у Франції. Новатор рослинної косметики, який розкриває силу рослинних інгредієнтів, діючи у гармонії та з повагою до природи та її біорізноманіття.

Ексклюзивний партнер: Veranda on the River
Легендарний ресторан із неймовірним видом на Дніпро та вишуканою атмосферою. Гармонія смаку, стилю та емоцій.

Партнери заходу:

Maison Castel
Зустрічайте вражаюче французьке вино – Maison Castel, від виробника французького вина №1 у світі!

Моршинська
Природна мінеральна вода – джерело сили та відновлення на шляху до Щасливої Країни Майбутнього. Моршинська – природне відновлення та підтримка гідробалансу щодня!

Hiitworks
Мережа фітнес-студій з авторською системою тренувань та важливою місією – покращувати якість життя, кайфуючи від процесу і результату

AB InBev Efes Ukraine
Один із лідерів українського пивоварного ринку, який поєднує традиції та інновації.

AXOR Industry
Провідний український виробник фурнітури для вікон і дверей, що експортує продукцію у 27+ країн світу.

Octava Capital
Одна з найбільших інвестиційних компаній України, яка підтримує ESG-ініціативи та втілює стратегії сталого розвитку.

Разом будуємо сильну бізнес-спільноту, що не лише адаптується до викликів, а й створює майбутнє.