«Light in the dark» — символічна назва нової святкової капсули від українського бренду шовкового одягу Mint.
Відсутність світла та постійні обстріли енергетичної інфраструктури безсумнівно вплинули на загальний стиль колекції: стримані фасони виробів дизайнери доповнили яскравим камінням, стразами та блискітками. Кожен образ транслює можливість випромінювати світло в такі темні часи, сяяти серед темряви.
До колекції увійшли сукні з вирізом на спині оздоблені блискучими ланцюгами, корсет зі стразами, широкі блискучі штани, брючний сатиновий костюм та асиметрична шовкова спідниця декорована підвісками зі страз. А бестселлер бренду, шовковий костюм, задекорований стразами.
Доповненням до образів стали чокер-троянда, шовкові рукавички та хустинка зі стразами. Проте основний аксесуар — це світло в кожному з нас.
«Light in the dark» — сяй, бо світло в тобі.

Лала Цукерман — головна редакторка жіночого журналу GLORY, Засновниця PR&Event агенції GLORY (2014). PR-експертка з понад 10-річним досвідом у медіа та івент-індустрії, організаторка масштабних благодійних заходів і директорка Благодійного фонду «Народжені перемагати».
Її ім’я стоїть за десятками успішних проєктів — від гучних презентацій і форумів до благодійних бранчів. Вона вміє об’єднувати зірок, експертів, журналістів, лідерів думок та соціально активних українців навколо важливих тем — культурних, соціальних, жіночих, військових.