Український бренд Cabanchi відкрив оновлений магазин та представив колекцію до ребрендингу

Днями український виробник одягу Cabanchi провів масштабний захід, приурочений до 10-річчя бренду. Це перший ювілей компанії, на честь якого засновниці вирішили озирнутися назад, згадати, як все починалось, та визначити, куди рухатись далі. Адже бренд розвивається, набуває більше сенсів та досвіду, отже прагне рішучих змін.

Першою з них став новий логотип – замість милої мордочки тепер використовується емблема з першою літерою «С», що поєднує в собі квадрат і коло. Оновився і слоган бренду – «Тебе достатньо», що підкреслює універсальність одягу Cabanchi, його здатність розкривати індивідуальність кожної людини і дарувати комфорт у будь-яких ситуаціях. Команда бренду всі ці 10 років наполегливо працювала, щоб створювати речі, які дарують свободу та допомагають бути собою.

Подія, що поєднала всі ці сенси, відбулась в оновленому шоурумі у River Mall. Це флагманський магазин бренду, дизайн якого переосмислили згідно з новою концепцією. Світлі кольори, стримані та лаконічні форми, увага до деталей – все це сприятиме ще більш комфортному та вдумливому шопінгу.

Захід пройшов у теплій дружній атмосфері. На нього зібралися відомі блогери та інфлюенсери, що прагнуть бути в курсі актуальних трендів та не пропускають модних подій міста. Гостей частували гурманськими канапками, вишуканими тістечками та десертами – і звісно ж, не обійшлося без ігристого для святкової атмосфери.

Марина Яхонтова та Анна Селюкова

Власниці бренду Анна Селюкова та Марина Яхонтова згадали свій шлях у 10 років, розповіли про найбільш пам’ятні моменти. Також вони пояснили, чому вирішили провести ребрендинг. За їх словами, це пов’язано з розвитком та прагненням іти в ногу з часом. Оскільки бренд розвивається та набуває системності, з попереднього логотипу він вже «виріс». Тож виникла потреба в чомусь більш лаконічному та водночас глибокодумному. Власницям було важливо підкреслити дуалізм бренду, його здатність балансувати між легкістю та впевненістю, між грайливістю та зібраністю.

Родзинкою заходу стала презентація нової колекції, приуроченої до ребрендингу. Це по суті капсула, концепція якої – зібрати образ за 3 хвилини без зайвих зусиль. Її речі втілюють у собі витончену легкість, творчій політ фантазії, безмежну свободу рухів. Вони поєднують у собі дещо спільне між рухами тіла та лекалами, за якими створюється одяг. При цьому кожна деталь в них дбайливо продумана, а кожен штрих створений с турботою про комфорт. В колірній палітрі представлені різні варіанти – від світлих та спокійних до яскравих та ексцентричних, подекуди навіть провокативних. Отже, в колекції знайдеться все необхідне, щоб у кожному новому образі бути різною, але завжди залишатись собою.

Як і всі попередні лінійки бренду, нова колекція створена з позиції «речі для нас, а не ми для речей». Цей одяг бездоганно «сідає» на будь-які типи фігури, вигідне підкреслює зовнішність та самодостатність людини та ідеально поєднується між собою. При цьому на першому місці завжди залишається преміальна якість матеріалів та крою, щоб дарувати комфорт і впевненість на кожному кроці. Все продумано так, щоб не треба було приділяти забагато уваги речам та догляду за ними, натомість зосереджуватись на справах, які є дійсно важливими. Нова колекція є у продажу та вже доступна на сайті магазину Cabanchi.

Ілона Гвоздьова