Без рубрики, Дизайнери, Інтервʼю, Мода, Особистості

UKRAINIAN FASHION: Як переможниця шоу “Холостяк” разом з подругою заснували бренд одягу Cabanchi.com

Що робити, коли війна застає зненацька fashion-бізнес? Як не втратити клієнтів, зберегти команду і вийти на міжнародний рівень знають на власному досвіді засновниці українського бренду Cabanchi.com, чий базовий одяг полюбився багатьом своєю практичністю, красою і комфортом. До слова, до своїх клієнтів у бренда особлива любов – тепла, щира і захоплююча. І судячи з відгуків тисячів задоволених клієнтів – у них це взаємно.

Історія Cabanchi.com почалася в 2014 році з дружби двох харківʼянок – переможниці телешоу “Холостяк” Ані Селюкової та Марини  Яхонтової і маленького офісу.
На сьогоднішній день свої двері для киян та гостей міста гостинно відкрили вже 3 магазини. Також працює інтернет-магазин, який доставляє замовлення в будь-яку точку світу.
Про те, як створювався бренд, його життя під час війни та fashion-тренди на 2023 рік засновниці Аня і Марина розповіли в інтервʼю GLORY. 

Засновниці бренду Cabanchi.com Анна Селюкова та Марина Яхонтова

– ЧИТАЛА НА ВАШОМУ САЙТІ ПРО ТЕ, ЯК НАРОДИВСЯ БРЕНД. МАБУТЬ СПОЧАТКУ БУЛА ЛИШЕ СТОРІНКА В ІНСТАГРАМІ, ПОТІМ САЙТ З ПРИСТАВКОЮ .COM? ПРИГАДАЙТЕ, А ЯК ВСЕ ПОЧИНАЛОСЬ, В 2014 РОЦІ БУВ НЕПРОСТИЙ РІК ДЛЯ УКРАЇНИ – МАЙДАН, ВИ Ж ПЕРШІ СВОЇ КРОКИ РОБИЛИ В КИЄВІ? 

Марина (Далі М.): – Аня Селюкова брала участь у шоу Холостяк і мимохідь у першій серії сказала фразу «Метнись кабанчиком», після якої всі її запам’ятали, дуже багатьом ця фраза була близька. Після перемоги в шоу, ми зустрілися й подумали, що було б чудово не втратити аудиторію (у соцмережах було багато перших шанувальників Ані).
І ми вирішили зробити декілька футболок з написами про шоу та конкретно про Аню – а саме, з фразами “метнися кабанчиком”, та “холостячка”. На думку спала ідея написати кабанчиком англійською, як сайт. З надією: а раптом колись буде сайт.

Анна (Далі А.): Вклавши по 1500 грн та зробивши 30 футболок, ми одразу їх продали, й на виручені гроші зробили нову партію. Так випустили декілька партій, одна за одною, а восени, коли футболки стали менш актуальними, зробили декілька базових теплих костюмів. Вони були настільки актуальні, що їх можна було вдягнути за 10 секунд, і піти як на прогулянку, так і в ресторан.
Для України це був складний рік, але саме цього року всім хотілося купити щось українське та підтримати країну, і саме цьогоріч розпочався швидкий старт українського виробництва всіх напрямків.

Анна Селюкова та Марина Яхонтова

– ЯК ВИ ВВАЖАЄТЕ, ЧИ ВПЛИВАЄ МЕДІЙНІСТЬ ЗАСНОВНИКА БРЕНДА ПРИ СТАРТІ ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ ОДЯГУ, ТОЩО? 

А: Звісно. Якісний товар придумати й зробити можна, а ось продати одразу – складніше. Набагато простіше продавати тим, хто тебе знає, любить і для кого ти є важливою особистістю.

М: Без соцмереж Ані реалізувати товар швидко було б неможливо, довелося б витратити набагато більше часу для розкрутки.

– ЧИ ПЕРЕТИНАЄТЬСЯ ФІЛОСОФІЯ ВАШОГО БРЕНДУ З ВАШИМ ЖИТТЯМ? ЯКИХ У СВОЇЙ КОМПАНІЇ НАЙГОЛОВНІШИХ ЦІННОСТЕЙ ДОТРИМУЄТЕСЯ? 

А: Ми дуже любимо людей, цінуємо комфорт, розуміємо та цінуємо співвідношення ціна/якість. Намагаємося, щоби люди пишалися, що носять одяг українського виробництва. Завжди перевіряємо кожен шовчик, кожну ниточку. Наша команда – суцільні перфекціоністи.
Наш одяг має бути ідеальним.
Всі наші співробітники люблять свою роботу та клієнтів, вони чесні, відкриті, доброзичливі. Це світлі люди, що завжди знайдуть екологічний вихід з будь-якої ситуації. В усіх їхніх діях править любов.

Наші клієнти часто приходять до магазинів навіть не просто за покупкою, а поговорити. А наші консультанти знають імена постійних клієнтів, їхніх дітей та собачок. Це дуже цінно.

М: Коли ми створюємо одяг, то вкладаємо в нього багато енергії та любові. Тому в наших речах люди почуваються особливими, їм затишно, комфортно, тепло. Одяг ніби окутує їх, прикрашає, й вони почуваються впевненіше.
Дівчата-клієнтки розповідають, як з ними знайомляться, коли вони йдуть у наших речах, а ще багатьох грів наш одяг у найважчі воєнні дні.

– ЯК, НА ВАШУ ДУМКУ, ЗМІНИЛОСЬ ВІДНОШЕННЯ ПОКУПЦІВ ДО ОДЯГУ УКРАЇНСЬКИХ ВИРОБНИКІВ ЗА ОСТАННІ РОКИ? І ЩО ПОТРІБНО ЗМІНИТИ ВІТЧИЗНЯНИМ БРЕНДАМ, ЩОБ УКРАЇНЦІ ПОЧАЛИ ВІДДАВАТИ ПЕРЕВАГУ ЇМ, А НЕ ВІДОМИМ ІНОЗЕМНИМ FASHION-МАРКАМ?

А: Вже давно покупці вважають за краще купувати українські товари, тому що вони багато в чому не тільки не поступаються, а й перевершують закордонні бренди. І це не тільки про одяг, а й про косметику, меблі, предмети інтер’єру, продукти харчування.
Багато брендів проявили себе як більш якісні, й ми – не виняток. Наші клієнти іноді після відвідування магазинів люкс-сегменту заходять до нас та кажуть: «Дівчатка, у вас якість на рівні, а такого крутого трикотажу (худи, костюми), неможливо купити навіть у люкс».

М: Ми дуже любимо наших клієнтів. І до речі, завжди слухаємо їх, та враховуємо їхні побажання. У нових колекціях завжди виконуємо те, що вони просять. І вони нам за це вдячні. В нас близькі і теплі стосунки.
Цього не запропонує жоден закордонний бренд.

– КОЛИ У ЛЮТОМУ ПОЧАЛАСЬ ПОВНОМАСШТАБНЕ ВТОРГНЕННЯ, ВАШ БІЗНЕС ТАКОЖ ЗУПИНИВСЯ? БУЛА У ВАС ПАУЗА? ЧИ Є НАРАЗІ, НАПРИКЛАД, ПРОБЛЕМА З ЛОГІСТИКОЮ ЗАВОЗУ У КРАЇНУ ТКАНИНИ, ФУРНІТУРИ? З ЯКИМИ ТРУДНОЩАМИ НАЙБІЛЬШЕ  ЗІТКНУЛИСЯ, СТИКАЄТЕСЯ І ЯК ЇХ ВИРІШУЄТЕ?

А: Ми зробили паузу до середини березня. А потім, коли почали отримувати від клієнтів смс із проханнями продати їм щось із колекції, ми зрозуміли, що потрібні. Дуже багато хто залишив свої будинки в одному костюмі на собі, їм став у нагоді новий одяг.
На той момент ми вирішили перевезти склад на захід України й продовжувати роботу. Це було складно, але завдяки нашому згуртованому та сильному колективу в нас усе вийшло. Наші менеджери працювали з підвалів, приймаючи замовлення. І всі як один сказали: ми хочемо й працюватимемо, незважаючи ні на що! Починайте!

За це ми безмежно вдячні нашим дівчаткам, це як родина, що не кидає один одного в будь-якій ситуації.

М: Проблеми з тканиною, фурнітурою, фабриками – ми з усім цим зіткнулися. І стикаємось досі.
Найскладніше – це виробництво. Багато хто припинив працювати, багато хто роз’їхався. Найбільша проблема – встигнути пошити вчасно. Щоб був товар на продаж.  Зараз до всіх складнощів додалася відсутність світла.
Терміни зсуваються, але ми не здаємося! (посміхається – прим.ред.)

– ДО РЕЧІ, ЧИ БУЛИ СПРОБИ ВИХОДУ НА РИНКИ В ІНШІ КРАЇНИ? МОЖЛИВО, Є ТАКІ ПЛАНИ НА МАЙБУТНЄ? ЧИ МОЖЛИВО ДЛЯ ЛОКАЛЬНОГО БРЕНДУ КРАЩЕ «ПУСКАТИ БІЛЬШЕ КОРІННЯ» ТУТ, У СВОЇЙ КРАЇНІ?

А: Плани вийти на європейський ринок були й до війни, й зараз.
Нині це особливо актуально, тому що багато хто наших клієнтів роз’їхалися різними країнами.
Але є проблема з логістикою, правильним розмитненням, перевезенням, поки ми лише намагаємось налагодити цю схему. Та оскільки в країні все дуже нестабільно, швидко зробити це не вийде.

М: Нам надходять пропозиції розмістити наш одяг у мультибрендових магазинах українських виробників у Чехії та Польщі, поки ми на етапі вивчення деталей.

– РОЗКАЖІТЬ ПРО ПАТРІОТИЧНУ ЛІНІЙКУ ОДЯГУ ВІД ВАШОГО БРЕНДУ. ЩО ВТІЛИЛИ, МОЖЛИВО, ЩЕ ПЛАНУЄТЕ РОЗВИВАТИ ЦЮ ТЕМУ?

А: Патріотичну лінійку зараз має кожен бренд, це той товар, що цікавить людей як в Україні, так і за кордоном. Часто ці речі замовляють та везуть на подарунки – своїм землякам чи іноземним друзям та знайомим.

М: Ми намагаємося бути на хвилі та відчуваємо, що потрібно зробити саме зараз. Навесні це був “…воєнний корабель…” і “Доброго вечора ми з України”, зараз це “Мрія” і “Сміливість”, також найпопулярніша футболка – це Прапор.
І нам здається, що тепер він буде у колекції завжди.

– ЯКІ ТРЕНДИ, НА ВАШ ПОГЛЯД, БУДУТЬ АКТУАЛЬНИМИ ЦІЄЇ ЗИМИ ТА ВЕСНОЮ 2022/23?

А: Як і раніше, буде актуальна жовто-блакитна тема та одяг із українськими принтами. Будуть актуальні базові та зручні моделі, комфортні та затишні. 

М: Щоб незважаючи на відсутність тепла та світла, нашим улюбленим клієнтам було завжди затишно та тепло, і їх огортало наше безмежне Кохання.

Вам також має сподобатись...

Залишити відповідь